Sain kuvattua kuvia mutta koulukiireiden takia en ehtiny lisäämään niitä. Pitää tälleen nopeesti käydä postailemassa. Tällä viikolla kahet kokeet ja ens viikolla yhet. Pitää lukea ette inelosta tulis ;) Muistakaa tekin lukea.

 Kuvista sen verran että ne on kuvattu ja odottaa koneellee siirtoa. Mutta voisi niitä kuvata lisää. Vähän LPS kuvia. Tulis niistä maailmanlemmikeistäkin kuvia. 

Kohta pitää taas mennä lukemaan. Pidän pikku preikkiä. Katoin BB extran ja salkkarit.

 Salkkareista. Mitäs mieltä ottee uudesta Nikosta? Musta se on paljon söpömpi kun aikasempi. Ja kun Heiskanen tuli autosta mietin kun se vakoili Sebastiania ja Isabellaa et se täytyy olla Heiskanen tai Helena. Mut kun se nousi autosta olin varma et se on Heiskanen. Mut mitäs luulette et Sebastianille käy? "Missä mun rahat?" Ei ois kiva törmätä.

laylai.gif picture by Winxhullu

Tämänkin olen unohtanut laittaa. Stella-8 teki synttäri onnittelu kuvan minulle ja blogilleni. Ja tässä se on.

Ihana!!! Ja viellä mun lempi winx Bloom. Kortti on muutenkin mahtava