Mulla on vuodatuksen kanssa "hieman" ongelmia. Onko muilla? Tää on hidas ja päivällä näytti et Winxhullun sivui ei oo. No remppaa oon saannu jotenkin käyntii. Ai nii sit laitoin oikeen salasanan ei päästänyt. Aargh. No kai mä tän kans tuun toimeen. Jos ei muuta muutan nää sivut/blogin muualla. No juu ärsyttää nii ärsyttää. En pääse ehkä hetkeen päivittelemään kun meidän kone on sekasin. Eli sen takia ei oo huvittanu päivitellä. Viedään huoltoon. Joten älkää ihmetelkö jos en päivittele. Eli bratz ja winx kuvani myöhästyvät. Hitsiläinen. Mutta laitan tähän kirjotuksee kuvankin. Ettei oo pelkkää kirjotusta.

Tääkin kuva on joskus syksyltä. Eihän nyt hullukaa mee kuvamaa. Okei jos joku menee ulos kuvaa tarkoitukseni ei ollut loukata. Ai niin ei kopiointia. Jatkan sitten joskus tän vuodatuksen kanssa tappelua. Tai ehkä jatkan koneen kanssa tappelua. Toivottavasti teitä kyllästyttänyt lukea mun juttuja. Ai nii huomenna kauppaan. Kaupasta katon Winx:in tai Bratzin. Mut nyt huomasin tos kuvas näkyy nuken haaru tarkemmin sanottuna alkkarit. Hit nyt vasta huomasin. Jos joku teist huomas aikasemmin todistettiin että MÄ tarviin rillit.