Moi. Nyt hiippari Nukke teki blogin. Blogini käsittelee bratziä ja winxsiä.
Kuvia tulee kun kuvaan. Kuvaan huomenna päivän valossa. Sivuilta ei saa kopioida mitään kuvat ovat itse otettuja tai kopioitavaa osioista. Bratz kuvat olen kuvannut itse mutta varmaan winx kuvat on kopioitavista tai itse otetuista fotoista













*hali*



siitä saat ja siitä
Kirjat hyökkää apua!
kasvit
Ja tämähän oli Stellan pöhkö uni
Eli kisa. Kisa nimiseen kirjoitukseen kerro miksi Stellalla on noin eriskummalisia ilmeitä. Parhaitan keksinyt voittaa sivuillensa linkkinapin,Winx tai Bratz kuvia joista voi itse muokata jotain kivaa.
Kommentit